דף הבית » אירועים ואטרקציות » איך להרחיק חרקים מגני אירועים?

איך להרחיק חרקים מגני אירועים?

אחד המצבים שעשויים להפוך כל אירוע בגן אירועים למזכרת נוראית הוא הופעה של חרקים במקום. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי ביתושים שעוקצים את האורחים, מעופפים שמתיישבים על הבופה והרשימה עוד ארוכה. במדריך הנוכחי נתמקד באפשרויות השונות להרחקת חרקים מגני אירועים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע הנחוץ לכם בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שנכחנו באירוע של קרובי משפחה. מדובר באירוע מושקע ביותר שתוכנן במשך חודשים ארוכים. מפיקי האירוע עמלו כדי שכל אורח ירגיש בנוח וייהנה מכל רגע במקום. אתם בוודאי כבר מבינים שבפועל, האירוע לא אירע כמתוכנן. ביום האירוע, המארחים הרגישו שמשהו לא כשורה ושיש נוכחות ערה של חרקים במקום, אבל זה כבר היה  מאוחר מידי. שכן, האורחים (אנחנו) סבלו מעקיצות מגרדות ומזבובים שהתיישבו על צלחות האוכל. החלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף כדי לאפשר לאחרים שלא לסבול מאירוע נוראי שכזה. כך שאם הגעתם לכאן לפני קיום האירוע שלכם, תדעו שאתם עושים פועלים בהתאם.

 

אז איך אפשר להגיע אל מרחיקי חרקים?

תחילה ראוי לציין שאין זה התפקיד שלכם. מנהלי גן האירועים הם אלו שצריכים לבצע ת הליך ההרחקה של החרקים. אתם כמובן יכולים לשלוח להם את המדריך הנוכחי או פשוט להפנות אותם לאתרים של מרחיקי חרקים. יש למשל אתר של מומחים בתחום, באתר תמצאו מגוון פתרונות לכל מיני חרקים למשל:

  • יתושים
  • זבובים
  • חיפושיות
  • תיקנים ועוד

כך שאם יהיה צורך להזמין למשל מרחיק יתושים או מרחיק חרקים אחרים, ניתן יהיה לבצע את ההרחקה עוד לפני קיום האירוע שלכם.

 

איך אפשר להרחיק חרקים מגני אירועים בפועל?

ההרחקה עצמה מתקיימת באמצעות שימוש בחומרים שונים שמרחיקים את החרקים. יש מי שבוחרים להבעיר חומר טבעי שהעשן שלו מרחיק את החרקים מהמקום. יש מי שמעדיפים להציב שקיות שמלאות בחומר שמרחיק את החרקים. יש מגוון של אפשרויות שבהן בעלי המקצוע משתמשים. הבחירה באפשרות המתאימה נתונה כמובן להחלטתם של בעלי המקום.

 

טיפים בבחירת חברה מומלצת להרחקת חרקים

כשאתם בוחרים חברה להרחקת חרקים מגני אירועים, חשוב שתהיו בטוחים שמדובר בחברה מומלצת. כזו שמרבית גני האירועים בארץ מסתייעים בה. כדי שתוכלו לדעת אם החברה שפניתם אליה עונה על קריטריון זה, אתם צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת ולקרוא ביקורות שנכתבו על החברה. את החיפוש תוכלו לעשות בגוגל באמצעות קריאת חוות הדעת שנכתבו בלשונית הביקורות או בחיפוש פוסטים שנרשמו ברשתות החברתיות על ידי אורחים.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שיאפשר לכם לדעת איך אפשר להרחיק חרקים מגני אירועים. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לפנות לחברה מומלצת. אנו מקווים שבעלי גני האירועים בארץ כולה יישמו את הפרטים שנכתבו לעיל, כדי שנוכל להגיע לאירועים נטולי חרקים.

חייה

 

מה היה לנו עד עכשיו?