דף הבית » אירועים ואטרקציות » איך לתכנן את הצעת הנישואין המושלמת

איך לתכנן את הצעת הנישואין המושלמת

אהבה היא הרגש החשוב בעולם. מי לא אוהב לאהוב? בין אם זה חבר, מכר או בעל חיים – אהבה היא הדבר שמוביל אותנו. זו התשוקה שלנו בחיים, וכשמדובר בבן או בת הזוג, האהבה גדלה אלפי מונים. כשמגיע הרגע, ואותה אהבה מבשילה לכדי הצעת נישואין, עלינו לוודא שהצד השני במערכת היחסים יזכה להצעה שלא תשכח לעולם. מלחיץ, אה? אין מה לדאוג. אנחנו נסביר לך איך עושים את זה נכון.

 

רגע, אז איפה מתחילים?

מה זאת אומרת? בהתחלה! הצעת נישואין מושלמת היא הצעה אשר מגיעה מבפנים, מהלב. לעיתים במערכות יחסים ארוכות, בני הזוג נוטים לשכוח היכן הכל התחיל. החיים מעמיסים עלינו אתגרים, השגרה שוחקת, וככל שעובר הזמן בן או בת הזוג הופכים לדבר שבשגרה. רגע לפני הצעד המרגש, מומלץ לקחת רגע קל לעצמנו, ולחזור (מומלץ לבד) אל המקום בו הכל התחיל.

הצעד הזה יעורר בכם מחדש רגשות ורגעים אינטימיים מתחילת הקשר ורגעי מפתח אשר סללו את תחילת מערכת היחסים. אותם רגשות ורגעים הם אלה אשר צריכים להדריך אתכם במחשבה על אופן ההצעה. יתכן אפילו שהמקום כל כך ייחודי ומרגש עבורכם כזוג, שזה יהיה המקום הנכון עבור הצעת הנישואין (במידה ולא הכרתם במכולת השכונתית, כן?).

איך ממשיכים מכאן?

אחרי שהתבוססנו בנוסטלגיה המתוקה של תחילת הקשר, הגיע הזמן להתקדם ולחשוב על אופי מערכת היחסים כפי שהיא היום, ומה יתאים לפרטנר/ית שלנו. אם אנחנו נהנים לבלות את היום יחד בספה מול סרט טוב, הצעה ביתית תהיה מפתיעה ותשרה אינטימיות וחום לבבי. לעומת זאת, אם בני הזוג הם אנשים של ריגושים, שנהנים לצאת ולכבוש את העולם, הצעה בחו"ל או במהלך טיול משותף תרגש את בת/בן הזוג עד דמעות, וכמובן תהפוך את החוויה לבלתי נשכחת.

 

האפשרות הנוצצת- הפקת הצעת נישואין

היא לא חושדת בדבר. אתם הולכים על חוף הים ופתאום, מה זה שם? באופק מתגלה לב גדול מבלונים. לפתע נשמע צליל מיתר והזמר האהוב עליכם יוצא מתוך שיח ושר שיר סוחף. אתם מתקרבים ומגלים עשרות בני משפחה וחברים עומדים ומחכים לקראתכם. הדמעות כבר החלו לזלוג….  התסריט הנ"ל אמנם נשמע מושלם אך חשוב לזכור כי הוא לא מתאים לכל הזוגות, שכן יש מי שימצא את הסיטואציה המושקעת כמאוד מביכה.

קניית טבעת

רבים וטובים דנו בשאלה הקשה – איך בוחרים טבעת? העצה הטובה ביותר היא ללכת עם הלב. אם מצאנו טבעת שמושכת אותנו כבר מההתחלה, קיים סיכוי גבוה שגם בן או בת הזוג יחושו כלפיה את אותן הרגשות. ניתן גם להיעזר בחבר או קרובת משפחה אשר ידעו להכווין אותנו לטעמה של המיועדת.

 

סיכום

אין ספק כי הצעת הנישואין היא רגע לו מחכים גברים ונשים בכיליון עיניים. חשוב מאוד להשקיע מחשבה עמוקה בכל הנוגע לאופן ההצעה וההעדפות של בן או בת הזוג בהקשר זה, אך חשוב גם לא להילחץ. לרוב התשובה הנכונה מחכה בפנים.

הצעת נישואין

מה היה לנו עד עכשיו?