דף הבית » אירועים ואטרקציות »  5 דברים שחובה להכין לפני צילומים עם ילדים

 5 דברים שחובה להכין לפני צילומים עם ילדים

צילומי ילדים לכבוד אירוע חגיגי הם מתנה מושלמת! מאגר התמונות והאלבום שיוצא מיום כזה הו א מהמם, ולא כולם זוכים לעשות זאת. לפני שתגיעו לסטודיו הצילום של צלם מוכשר ואיכותי, חשוב להכין מספר דברים מראש. אז אם כבר החלטתם על צילומים על ילדכם, המשיכו לקרוא את הכתבה ותקבלו כמה טיפים לקראת היום.

 

  1. בחירת הצלם

אלבום של צילומי הילדים הוא מאגר של תמונות מקסימות המעבירות זיכרון וחוויה ייחודית. בשביל שתהיו בטוחים שהתוצאה שתתקבל תהיה בדיוק כמו שאתם חולמים, כדאי לבחור צלם או צלמת איכותיים שהצילום הוא התשוקה שלהם, וצילום ילדים עוד יותר. לדוגמא, שרי וינפלד היא צלמת שטוענת שנולדה עם מצלמה ביד, תמיד מצלמת בכל הזדמנות ובעיקר אוהבת לצלם ילדים ברגעי אושר.

 

  1. תיאום ציפיות עם הצלם

חשוב חשוב חשוב! לאחר בחירת הצלם, יש לקבוע איתו תאריך ולשריין מראש, כך תוכלו להתאים את הצילומים לדוגמא ליום הולדת השנה של ילדכם, ולצלם כמה ימים לפני כדי שיהיה מוכן. בנוסף חשוב להבין את הלך הרוח של הצלם, מה הסגנון שלו ובעיקר לספר לו עליכם ועל ילדכם, שידע ויכיר עוד לפני שתגיעו אליו ביום הצילומים.

 

  1. ביקור באתר הצלם

לפני ההגעה לסטודיו, הכנסו לאתר של צלם שבחרתם, לפייסבוק או שתבקשו ממנו לראות קצת עבודות. כך, תוכלו לראות בעיניים את סגנון הצילום ואת הסטודיו. בנוסף, תוכלו לקחת רעיונות ודוגמאות לפני הרקעים שתראו בתמונות, התלבושות והאביזרים שקיימים בסטודיו.

 

  1. הכנת הילדים

עוד בתכנון יום הצילומים, חשוב להתחיל ״לטפטף״ לילדכם על לוח הזמנים והתוכניות שעתידות להיות ביום הצילומים. להכין את הילדים שיכול להיות שנקום מוקדם, נתלבש יפה בבגדים אהובים ובחיוך, נצא מהבית עם הרבה מצב רוח ונגיע לסטודיו עם אנרגיה כדי להוציא את התמונות הטובות ביותר שאפשר. אם ילדכם קטן ועוד אין כל כך את מי להכין, חשוב שישן טוב ויאכל לפני, כדי שיגיע רגוע ומרוצה.

 

  1. תכנון ומחשבה

דבר נוסף שחשוב לפני צילומים עם הילדים הוא לתכנן בראשכם ולדמיין איך תרצו שיצאו התמונות. לחשוב אם תמונות טבע עם פרחים וצבעוניות, או תמונות קלאסיות בסטודיו עם תלבושות יפות ומיוחדות. כך תגיעו עם רעיונות שיתווספו לרעיונותיו של הצלם או הצלמת, ותוכלו ליצור אלבום ומגוון תמונות מיוחדות.

 

לסיכום

לפני שאתם מגיעים ליום הצילומים עם ילדכם, יש כמה דברים שחשוב לחשוב עליהם ולעשות לפני. בחירת הצלם והיכרות איתו חשובה מאוד, תיאום ציפיות עם צלם איכותי ומוכשר רק ישפר את התהליך ואת התוצאה שתצא. הסתכלות בתמונות של הצלם ועבודות שלו תוך מחשבה ודמיון איך תרצו שהילדים שלכם יצאו בתמונות חשובים לפני ההגעה לסטודיו. וכמובן, הכנת הילדים וההתרגשות איתם לקראת היום המיוחד והארוך. אז בקיצור, חוויה מיוחדת ושווה שהתוצאה שלה מהווה אושר וחיוך.

עדשה

 

מה היה לנו עד עכשיו?