דף הבית » אירועים ואטרקציות » מדריך מקיף להשכרת ציוד ישיבה לאירועים

מדריך מקיף להשכרת ציוד ישיבה לאירועים

אם יש לכם אירוע בקרוב, ודאי יש הרבה מאוד דברים שאתם צריכים לחשוב עליהם, כמו קייטרינג, בידור, אורחים ועוד. אבל יש דבר נוסף וחשוב באותה המידה – השכרת הציוד המתאים, כשבמסגרת זו נכנס גם ציוד ישיבה. אנשים צריכים להרגיש בנוח במהלך האירוע, להירגע ולייצר אינטראקציות חברתיות, וכאן ציוד ישיבה נכנס לתמונה. במדריך זה נדריך אתכם איזה סוגי ציוד ישיבה לאירועים קיימים, איך לבחור ועוד.

 

הבנה של צרכי האירוע

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות לפני השכרת ציוד ישיבה היא להבין מהם הצרכים של האירוע שלכם. חשבו על מקום האירוע והבינו כמה שטח פנוי יש לכם ואיזה אפשרויות פריסה רלוונטיות. חשבו גם על סוג האירוע- האם מדובר במפגש רשמי או אירוע קז'ואלי יותר? כך תוכלו לבחור את סגנון ציוד הישיבה. בנוסף, חשוב שתדעו גם כמה אנשים הולכים להגיע, מה הלו"ז של האירוע ועוד.

 

איזה סוגי ציוד ישיבה יש?

השלב הבא יהיה לבחון את סוגי ציוד הישיבה שקיים ולבחור את האופציות שהכי נכונות לכם. הנה כמה מהסוגים:

  1. פינות ישיבה זולה: מדובר בספסלים נמוכים עם כריות שמייצרים פינות ישיבה נוחות. כך ניתן לייצר אזור של שיחה קבוצתית נעימה ולקדם אינטימיות. מבחינת עיצוב החלל מדובר גם בדרך לשדרג את המראה והאווירה. פינות זולה מגיעות בצבעים שונים ואפשר לבחור מביניהם.
  2. פופים: אם יש לכם אירוע יומיומי וקליל יותר, אין כמו לשלב פופים בחלל. זאת גם דרך לספק מקום ישיבה מבלי להעמיס על החלל, וגם מאפשר לאנשים להתרווח.
  3. שרפרפים: אם באירוע שלכם יש פחות זמן לישיבה והמקום עצמו מצומצם מבחינת השטח שלו, בחירה בשרפרפים יכולה להיות אידיאלית עבורכם. אתם יכולים לשים את השרפרפים בפינות ספציפיות, כך שמי שזקוק להפסקה קלה יוכל להתיישב ולהתניע מצברים.
  4. מחצלת: עורכים אירוע בחוץ? עושים אירוע עם ילדים? מחצלת יכולה לאפשר לאנשים לשבת על המשטח בצורה נוחה וכיפית. מדובר בפריט פשוט שלא גוזל מקום, ומאפשר לקבוצות רבות לשבת בנוחות, לעשות פיקניק ועוד.

 

איך בוחרים?

כשאתם בוחרים את ציוד הישיבה הנכון לכם, כדאי שתחשבו על מספר דברים. אחד מהם הוא התאמה של הסגנון והאסתטיקה. בסוף אתם רוצים שהחלל יהיה אחיד בסגנון שלו ויראה טוב, אז בחרו בציוד שמתאים לכך ומשפר את האווירה. חישבו גם על הפרקטיות והנוחות של ציוד הישיבה- אם מדובר באירוע שרוב הזמן הולכים לשבת בו, חשוב שהוא יהיה הכי נוח שאפשר. גם התקציב שעומד לרשותכם הוא שיקול חשוב מאחר ויש ציוד שעולה יותר באופן טבעי- וכזה שפחות.

 

לסיכום

השכרת ציוד ישיבה לאירוע דורש מכם לאסוף פרטים ולבצע תכנון מדויק תוך התחשבות בצרכי האירוע שלכם. קיימים מספר סוגים וסגנונות מתוכם תוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם.

מקומות ישיבה לאירועים

מה היה לנו עד עכשיו?