דף הבית » אירועים ואטרקציות » יום הולדת הנה בא: 6 הפעילויות הכי שוות לימי הולדת 

יום הולדת הנה בא: 6 הפעילויות הכי שוות לימי הולדת 

לפני שהספקתם לכבות את הנרות שעל העוגה, עברה לה עוד שנה והנה יום ההולדת של הילדים שוב מתקרב, ושוב ואתם כבר שוברים את הראש, מה תעשו? על מנת לתכנן חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת, חייבים לארגן גם הפעלה שתתאים לגיל הילד וגם למה שהוא הכי אוהב ומתחבר אליו. קבלו כמה המלצות משמחות על הפעילויות הכי שוות ובחרו את המתאימה ביותר לאופי הילד שלכם. כך תוכלו לתכנן מראש מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת!

 

קופצים על זה: מתנפחים

במתנפחים יש חוק אחד פשוט – כמה שיותר גדול, יותר טוב. מתנפח כיפי הוא מתכון מנצח למסיבת יום הולדת מוצלחת. חשוב כמובן להתאים את הגודל של המתנפח  לחלל המסיבה, רצוי בחצר או במרפסת, ושיעמוד גם לתקציב. כדאי גם להתאים כמובן לגיל של החוגגים. מתנפחים הם לרוב פתרון כיפי ונהדר אבל הם משמחים בעיקר ילדים בין הגילאים 2-6. ילדים גדולים יותר יצטרכו הפעלה קצת יותר מתוחכמת.

מסיבת ימי הולדת

שילוב מוצלח בין הופעה והפעלה: יום הולדת קרקס

הדבר הכי חשוב בהפעלה הוא יצירת שילוב מוצלח בין הופעה לבין הפעלה פיזית של הילדים בחגיגה. הפעלת יום הולדת מסוג קרקס לדוגמה, משלבת בהצלחה בין מופעים שירתקו את הילדים (ג'אגלינג, להטוטים ומופע קרקס מצחיק עד לב שמיים) לבין הפעלות כיפיות כמו בועות סבון, משחקים, שיגועים וצחוקים. ומה יש לקינוח? עוגה ומופע אש כמובן.

 

תחשבו על זה: יום הולדת בסגנון מדע וטבע

זו יכולה להיות הפעלה מדעית או כרזו שקשורה לבעלי חיים, בכל מקרה יום הולדת של טבע ומדע זה רעיון מאוד מקורי. בין אם מדובר במפעיל או מפעילה שמביאים בעלי חיים מיוחדים, מסבירים עליהם ומדגימים, ובין אם מכינים מעבדה של ממש, עם ניסויים מדעיים, חומרים שמערבבים יחדיו והמון עובדות מרתקות, שישאירו את ילדיכם פעורי פה. כמובן שיום הולדת כזה צריך להתאים לסוג הקהל המתאים, אבל הוא בהחלט רעיון מקורי להפעלת יום הולדת מיוחדת במינה.

סגנון יום הולדת

זה כל הקסם: קוסם ליום ההולדת

לפעמים הדברים הכי קלאסיים הם גם אלה שעובדים מצוין. הפעלת יום הולדת עם קוסם היא אחת ההפעלות הוותיקות שעדיין ממש מצליחות. קוסם או קוסמת כריזמטיים, לילדים חובבי קסמים והרפתקאות, יכולים להכניס את כולם לעולם של כישוף, מסתורין, קלפים ושאר הרפתקאות מסמרות שיער. רק אל תגלו להם איך זה עובד באמת, זה קסם!

 

תיכנסו לקצב: הפעלה מוזיקלית

אתם חובבי ריקודים וקפיצות או מנגד מעדיפים חגיגת יום הולדת בסגנון קצת יותר רגוע? להפעלה מוזיקלית יש את כל הפתרונות עבורכם. החל ממפעילים המגיעים מצוידים בפלייבק, מיקרופון ויודעים להרים את הילדים על הרגליים ולגרום להם לרקוד במשך שעה או שעתיים, ועד למפעילים מצוידים בגיטרה, חיוך וכלי הקשה, שיגישו שירים חמודים לכל המשפחה.

ריקוד יום הולדת

מה היה לנו עד עכשיו?