דף הבית » כללי » מנגל פחמים מקצועי – כי על אוכל לא מתפשרים

מנגל פחמים מקצועי – כי על אוכל לא מתפשרים

אנחנו הישראלים אוהבים לאכול בשר, זה ידוע. אבל מה שלצערנו לא ידוע מספיק בקרב הציבור זו העובדה שבשר צריך להכין אך ורק על מנגל פחמים מקצועי. לאחרונה אנחנו עדים ללא מעט מקרים שבהם אנשים עורכים על האש על מנגל שאינו עונה על דרישה זו והדבר מוביל לתוצאות בהתאם. בשורות הבאות נציין בפניכם למה צריך לבחור במנגל פחמים מקצועי ואיך אפשר למצוא אותו ברשת.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שהוזמנו לכמה אירועי "על האש" שחברים ערכו בבית שלהם. רק בשביל לעשות סדר, מדובר באנשים חובבי בשר כמונו כמוכם. אנשים שאם מתאפשר להם, יאכלו בשר בבוקר, בצהריים, בערב וגם באמצע הלילה כנשנוש. באופן מפתיע, התברר לנו שהם עושים שימוש במנגל פשוט ולא מקצועי.

אם תהיתם איך עלינו על העניין הזה, כדאי שתדעו שלא ראינו את המנגל קודם. פשוט הרגשנו את זה בטעם של הבשר. אנחנו לא מתפשרים על אוכל ובמיוחד לא על בשר. לכן, החלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף שיאפשר לחברים שלנו וגם לכם, קוראים יקרים, להבין למה אתם לא צריכים להתפשר על מנגל פחמים שהוא פחות ממקצועי.

 

למה צריך לבחור במנגל פחמים מקצועי? – סיבה מספר 1

ובכן, הסיבה הראשונה שלנו לבחירה של מנגל פחמים מקצועי היא בגלל הטעם. שכן, ברגע שאתם בוחרים מנגל לא מקצועי, אתם עלולים להביא להתרחשות של אחד או יותר מהמצבים הבאים:

  1. הרשת תהיה קרובה מידי לפחמים ותשרוף את הבשר
  2. הרשת תהיה קשה לניקוי והאורחים שלכם ואתם תאכלו בשר עם שאריות של ה"על האש" הקודם
  3. המנגל יתנדנד וייפול. מצב שיגרור להכנת נתח בשר עם קוצים שהיו על האדמה בחצר

אנחנו סבורים שהסיבה הזו ברורה, אז נעבור לסיבה הבאה.

 

למה צריך לבחור במנגל פחמים מקצועי? – סיבה מספר 2

הסיבה ה – 2 לבחירה של מנגל פחמים מקצועי היא בגלל הסטייל שלכם. אתם לא יכולים להזמין אנשים לאירוע על האש עם מנגל פשוט. שכן, המנגל הוא חלק עיקרי באירוע. זה כמו שתערכו יום הולדת מושקע, תקנו את האלכוהול הכי איכותי, תשקיעו בעיצוב ובתוכן, אבל תגישו פס עוגת יום הולדת שקניתם בסופר השכונתי. זה פשוט לא עובד יחד.

 

למה צריך לבחור במנגל פחמים מקצועי? – סיבה מספר 3

הסיבה ה- 3 היא בגלל שאתם רוצים להיות בטוחים שאתם עורכים על האש בטיחותי. ברגע שתשתמשו במנגל פחמים שאינו מקצועי, אתם לא יכולים לדעת איך הערב יסתיים. אם המנגל הלא מקצועי שלכם לא יציב למשל, הוא עשוי ליפול על אחד האורחים. הפחמים עלולים להתלקח ולבעור ולפגוע באחראי על הנפנוף וכן הלאה.

 

לסיום

עד כאן 3 הסיבות שיגרמו לכם להבין שאתם לא מתפשרים יותר על מנגל פחמים שאינו מקצועי.

ברביקיו פחמים

מה היה לנו עד עכשיו?