דף הבית » צלם לאירועים פרטיים » צילומי היריון » מתי הכי מומלץ לתאם צילומי היריון בטבע או בסטודיו?

מתי הכי מומלץ לתאם צילומי היריון בטבע או בסטודיו?

צילומי היריון הפכו בשנים האחרונות לנפוצים מאוד כי הרצון של כל אישה לתעד את ההיריון של עלה משמעותית. נשים בהיריון דואגות להרבה דברים תוך כדי ההיריון עצמו וכמובן, חושבות קדימה גם על אחרי הלידה. לצד כל ההתאמות האישיות של צילומי ההיריון לפי טעמה האישי ורצונה של כל אישה, חשוב לשים לב גם למועד הצילומים. 

 

מה הטיימינג המושלם לצילומי היריון?

הזמן הנפוץ ביותר לצילומי היריון (בהיריון נורמטיבי ובריא) הוא בין שבוע 28 לשבוע 36. הסיבה היא שרוב הנשים מרגישות טוב בחלק זה של ההיריון והבטן כבר יוצאת החוצה. מועד הצילומים יכול להשתנות כמובן מאישה אחת לאחרת לפי סוג ההיריון והמצב הבריאותי שלה.

 

התאמה לסוג ההיריון

 

היריון בסיכון

מומלץ להצטלם בשבוע 30 (או מסביב לשבוע הזה).

 

היריון עם תאומים או מספר עוברים

מומלץ להצטלם בין שבוע 28 ל – 32.

 

ילדת בעבר לידה מוקדמת?

מומלץ להצטלם באזור שבוע 30.

 

מה צריך לקחת בחשבון בנוגע למועד הצילומים?

היריון זו תקופה מרגשת ומלאה בדברים חדשים שהבולט שבהם הוא השינוי בגוף האישה. הצילומים נועדו כדי לתעד את השיא של ההיריון ולכן, גם נשים שלא אוהבות להצטלם יכולות למצוא בהם את הכיף והיופי. אלו השיקולים שיעזרו לך להחליט מתי לקבוע את הצילומים.

 

צורת הבטן

בשליש האחרון להיריון הבטן מקבלת צורה עגולה ומתוחה, כך שלא ניתן לפספס אותה ולכן, כדאי לתאם את הצילומים לתקופה הזו. בצילומים האלו המטרה היא להראות את הבטן ולא להסתיר אותה.

 

הרגשה אישית

צילומי היריון לוקחים לרוב כמה שעות או אפילו יום שלם ולכן, חשוב לתאם אותם כשהבטן כן בולטת אבל שאת לא מרגישה כבדה ועייפה מידי. תופעות נפוצות של סוף ההיריון כמו בצקות ונפיחות, עלולות לגרום לך להרגיש לא בנוח בעוד שהמטרה היא שתיהני מהיום הזה ותחגגי את ההיריון שלך.

 

מועד לידה משוער

תתאמי את הצילומים לא קרוב מידי לתאריך הלידה המשוער אלא כמה שבועות קודם, כדי לא לפספס את הצילומים עקב הרגשה לא טובה / צירים / לידה מוקדמת.

 

מזג אוויר

אם השליש האחרון שלך יוצא בקיץ מומלץ לתאם את הצילומים כביכול לפני הזמן הנפוץ, מכיוון שבחום הרגליים והפנים מתנפחים מוקדם יותר מאשר בחורף.

 

לסיכום

צילומי היריון הפכו למזכרת נעימה לאחר הלידה ואפילו למתנה מחברים או משפחה. יום הצילומים אמור להיות מעצים, מרגש ומלא בכיף ולכן, כדאי להוציא ממנו את המקסימום. תכנון מראש יכול להיות מעט מאתגר, אבל כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר כן צריך לתכנן מעט.

הצילומים הם  למעשה התמונה המשפחתית הראשונה ולעיתים גם המרגשת מכולן של המשפחה שאת מקימה, אבל זכרי שהדבר הכי חשוב עוד מחכה לך בהמשך הדרך. בהצלחה בלידה!

מתי הכי מומלץ לתאם צילומי היריון בטבע או בסטודיו?

מה היה לנו עד עכשיו?

שמלות הריון לצלם ראשית
צילומי היריון
שמלות הריון לצלם

צלמים שמתמחים בתמונות היריון צריכים שיהיה להם מאגר של שמלות שיעמדו לרשות הלקוחות שלהם. כשמדובר בשמלות לנשים, צריך לשים לב שישנו מגוון רחב של שמלות.

קרא עוד »
צלם הריון שאלות נפוצות
צילומי היריון
צלם הריון שאלות נפוצות

מזל טוב! את בהיריון! את מחפשת תמונות השראה לצילומי היריון מהרגע שגילית את הבשורה המשמחת? רוצה לברר פרטים על צלם הריון אבל לא יודעת מאיפה

קרא עוד »
צילומי היריון בטבע ראשית
צילומי היריון
צילומי היריון בטבע

תמיד חלמת להנציח את ההיריון שלך עם תמונות הריון מקצועיות? את לא רוצה להצטלם בסטודיו או בבית שלך? את חובבת טבע ואת יודעת בוודאות שאת

קרא עוד »
צילומי הריון בסטודיו ראשית
צילומי היריון
צילומי הריון בסטודיו

צילומי הריון שמתקיימים בסטודיו יכולים ליצור אווירות שונות ומגוונות. בעת צילומי הריון בסטודיו, מתמקדים בעיקר במצולמת ופחות בסביבה. כך שהפוקוס בתמונה בסופו של דבר מתאפיין

קרא עוד »