דף הבית » כללי » 5 ספקים שאתם חייבים להביא לאירוע בת המצווה של הילדה!

5 ספקים שאתם חייבים להביא לאירוע בת המצווה של הילדה!

מסיבת בת מצווה היא אירוע של פעם בחיים. עבור הבת האהובה שלכם תהיו מוכנים לעשות הכל ולהשקיע כמה שנדרש. לעיתים, כלת המצווה תרצה שבאירוע שלה יהיו אטרקציות מיוחדות ובלתי שגרתיות, בשונה מהחברות שלה לכיתה ולשכבה. קבלו 5 ספקים שאתם חייבים להביא לאירוע בת המצווה של הילדה!

 

ספק דוכני מזון

אוכל תורם לאווירה ואין כמו דוכני מזון שירימו את האווירה וגם יוכלו לספק כקייטרינג נוסף. דוכני המזון יכולים להגיע במגוון תצורות ואופציות. בין אם כלת הבת מצווה מעוניינת בהמבורגרים, צ׳יפס, ופל בלגי, פופקורן, צמר גפן מתוק או נקניקיות – כל האופציות פתוחות עבורה. הזמנת דוכני מזון עם אוכל שמותאם לילדים, מספק מורשה ואמין, יכולה לשדרג את האירוע המיוחד שלכם ולהוסיף טעמים נהדרים.

דוכני מזון

ספק בלונים

בלונים בעבר היו סתם בלונים, והיום הם הפכו להיות יצירות אמנות. בלונים לא רק עושים שמח בלב, אלא שגם ניתן ליצור איתן דמויות מיוחדות ולחלק לילדים או לחילופין לקשט את המקום. קיימים בלונים בעיצוב אישי וכשמדובר על בלונים לבת מצווה ניתן להזמין בלונים ממותגים עם כיתוב וצבעים מיוחדים עבור הנערה החוגגת.

 

אמנית צמות

בת מצווה היא מקום לעשות בו כיף עבור הבנות. אין כמו אמנית צמות שתעסיק את הילדות במהלך האירוע וגם תוציא אותן מרוצות ושמחות מהחגיגה. כיום צמות הפכו להיות אופנה מאוד טרנדית ותוכלו לראות בכל פינה נערה או ילדה מתהדרת בראש מלא צמות. אמנית צמות היא תוספת נהדרת לאטרקציות במרחב ולבידור באירוע.

 

אמנית איפור וצבעי גוף

כמו אמנית צמות, גם אמנית איפור וצבעי גוף היא אטרקציית חובה בכל בת מצווה. עמדת איפור וצבעי גוף מתאימה לנערות שמעוניינות באירוע קליל. ניתן לבקש מאמנית האיפור שתאפר את כל הנערות אותו דבר או תצבע את כולן בתמה של הנושא שבחרתם לאירוע. בנוסף, מלבד הכיף שאמנית איפור וצבעי גוף תסב לחוגגת, היא יכולה לשמח כל חברה שמגיעה לבת מצווה וחוששת שאולי לא תשתלב או תיהנה.

 

עמדת צילומים

עמדת צילומים הפכה אף היא לטרנדית וללהיט גדול באירועים. ניתן להעמיד עמדת צילומים עם מראות ותפאורה מעניינת שתגרום לכל האורחים להצטלם באותו המקום. קיימות גם עמדות צילום בהן מדפיסים את התמונה, לא כמגנט אלא כתמונה פיזית, באופן מיידי, והאורחים מקבלים אותה ישירות.

 

דיג'יי טוב

מוזיקה היא חלק נכבד וחשוב מהאירוע. אין בת מצווה מוצלחת בלי דיג'יי תותח שינגן פלייליסט שבני הנוער אוהבים. לעיתים מדובר לא רק בסגנון המוזיקה שיתנגן, אלא גם כיצד התקליטן מתקשר עם הקהל. בסופו של דבר, האדם שמפעיל את המוזיקה הוא זה שמפעיל את האורחים וגורם להם לרקוד. רצוי שגם חוגגת האירוע תשוחח לפני כן עם הדי ג'יי כדי לבחור שירים שהיא אוהבת.

תא צילום

מה היה לנו עד עכשיו?