דף הבית » כללי » אווירה מרגיעה: איך לעצב את חדר השינה כך שיהיה כיף להיות בו?

אווירה מרגיעה: איך לעצב את חדר השינה כך שיהיה כיף להיות בו?

חדר שינה הוא המקום הקדוש שלנו. המקום בו אנו מתעוררים, נרגעים, בוכים, אוהבים, לומדים, הולכים לישון ועוד… כאשר בן אדם נכנס לחדר שלנו, זה קצת כמו להיכנס לנשמה שלנו. למקום הכי אינטימי שלנו. חשוב לשמור על חדר השינה שלנו  ולהפוך אותו למקום מרגיע עבורנו. יש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכך!

 

סדר וניקיון

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על החדר מסודר ונקי. לחלק זה קל לעשות את זה ולחלק זה קשה יותר. תזכרו – אם המקום שבו אתם חיים מבולגן, כך גם הראש שלכם יהיה. וכך להיפך. אם החדר נקי ומסודר, כך גם הראש שלכם יהיה. ולכן אם קשה לכם לשמור על הסדר ועל הניקיון, תקבעו את זה ביומן. זה יכול להיות בערב ישר כשאתם חוזרים מהעבודה או פעמיים בשבוע בימים אשר נוחים לכם.

חדר שינה

תאורה

דבר שחשוב לחשוב עליו הוא התאורה של החדר. יש כמה סוגי תאורות וכמה צבעים של תאורות גם כן. אם אתם רוצים אווירה רגועה, תעדיפו תאורה צהובה. תאורה צהובה טובה מפני שהיא נותנת תחושת חמימות ונוחות וגם מייבאת אווירה רומנטית כשצריך.

 

תמונות על הקיר

בין אם זה תמונות לחדר שינה של בן אדם יחיד או תמונות לחדר שינה זוגי, זה יעשה את כל ההבדל. תמונות על הקיר יוסיפו קצת פלפל לעיצוב של החדר שלכם. קצת צבע ואופי. ככה, כל פעם שתיכנסו לחדר תוכלו ליהנות מתמונה יפה ואיכותית שאתם בחרתם. זה יכול להיות תמונה עם עיצוב מודרני, עיצוב אבסטרקטי או אפילו תמונה בסגנון פופ ארט. תלכו אחרי הלב ותבחרו בתמונה שאתם הכי מתחברים אליה!

חדר שינה

מיטה

מה יותר חשוב מהמיטה עצמה? תבחרו במיטה יפה אשר מתאימה לסגנון העיצוב שבחרתם. זה יכול להיות מיטה עם ראש מיטה גדול ומרשים, מיטה אשר מאובזרת במדפים או ארונות מובנים, מיטה אשר משלבת רהיטים ואביזרים תלת מימדיים ליצירת מראה ייחודי ומעוצב ועוד… בנוסף, חשוב שתבחרו במזרן טוב ואיכותי מפני שזה משפיע בצורה ישירה על איכות השינה שלכם.

 

שטיח

עוד פריט עיצוב שטוב שיהיה לכם בחדר הוא שטיח. שטיח בחדר שינה יכול ליצור אווירה נעימה ומרגיעה בחדר שלכם. הוא מספק חום ונוחות לרגליים כאשר מתקרר ויכול ליצור תחושת ביתיות ונעימות בחדר. בנוסף, השטיח יכול לשמש כתוספת דקורטיבית שיכולה לשדרג את מראה החדר ולהוסיף אווירה של פרטיות ואינטימיות.

 

לסיכום

חדר השינה שלנו הוא המקום הכי אינטימי שלנו. המקדש הפרטי שלנו. בחדר שלנו אנחנו יכולים להיות מי שאנחנו באמת בלי ללבוש שום מסכה. חשוב לעצב את חדר השינה שלנו כך שאנחנו נרגיש בו בנוח. לשם כך חשוב שקודם כל תשמרו על הסדר והניקיון של החדר. בנוסף, תאורה צהובה, תמונות על הקיר, מיטה יפה ונוחה, שטיח חמים ונעים יהיו תוספות טובות שיתרמו לרוגע שלכם בחדר.

חדר שינה

מה היה לנו עד עכשיו?