דף הבית » צלם לאירועים עסקיים » צילומי תדמית

צילומי תדמית

רושם ראשוני הוא דבר המתקבל אצלנו תוך מספר שניות ספורות, ומשפיע רבות על הדרך בה נתפוס את מי שמולנו. אחת הדרכים הבטוחות ביותר לשפר את הרושם הראשוני אותו תקבלו הוא בעזרת צילום תדמית, אשר יאפשר לכם לשלב תמונת מייצגת ומחמיאה בכל תחום בחייכם. 

צילום תדמית מוסיף נפח חדש לתמונות אותם הצבתם עד היום, ומאפשר לכם ליהנות מתמונה מחמיאה וייצוגית, אשר תתאים לאווירה אותה אתם מנסים לשדר. בין אם אתם מעוניינים ברושם רציני ומוקפד ובין אם התמונה לה אתם זקוקים צריכה להעביר מסר של קלילות ושמחה, צילום תדמית יסגור לכם את הפינה. 

 

מה הוא צילום תדמית

צילום תדמית זו הדרך שלכם לשווק את עצמכם וויזואלית. מדובר בצילום המאפשר לכם להיערך מראש, ולהתנות כיצד תיראה התמונה בה אתם מעוניינים להשתמש. בצילום תדמית ישנה אופציה ליצור בסשן אחד מספר סוגי תמונות אשר יתאימו למגוון רחב של שימושים, הן אישיים והן ציבוריים.

 

תמונה אחת שווה אלף מילים

ישנן מספר אופציות פופולריות שצילום תדמית יכול להביא לידי ביטוי את הסיפור אותו אתם מעוניינים לספר. מומלץ לעבור על האופציות ולבחון איזו מבניהן (אחת או יותר) יתאימו לשאיפות שלכם.

 

צילום סטודיו

צילום בסטודיו מתאים לתמונות שמשלבות אביזרים או מגוון רחב של סגנונות לבוש. בנוסף, צילום בסטודיו מאפשר שימוש באמצעים טכנולוגיים כמו מסך ירוק, ויכול להתאים מאד לצילום בו רואים אתכם מכף רגל עד ראש, ולאו דווקא אך ורק החלק העליון של הגוף.

 

צילום חוץ

צילומי חוץ מתאימים למי שמטרת צילום התדמית שלו היא העברת מסר של קלילות וחופש. צילום חוץ לרוב יעשה במקומות ציבוריים מרכזיים או לחילופין בטבע. סוג זה של צילום תדמית מתאים לצרכים פחות רשמיים.

 

צילום משרד

צילום בסביבת העבודה הוא סגנון המאפשר לקליינטים או הקולגות שלכם לראות אתכם במסגרת מקצועית שלכם, ולקבל רושם מאד ספציפי אשר בא לידי ביטוי בבימוי התמונה. השילוב של הלבוש המתאים והסביבה יאפשר לכם להיראות מקצועיים ונחושים.

 

מה להכין לפני צילום תדמית

אז לפני שאתם ניגשים לבצע את צילום התדמית שלכם, חשוב לעבור על מספר דברים על מנת להיות בטוחים שאתם יודעים מה אתם רוצים:

 

מטרת הצילום

הגדירו מראש כיצד תרצו להשתמש בצילום התדמית שלכם. האם מדובר באתר בו תופיעו, פרסומת, או לחילופין אפליקציה/רשת מסוימת.

 

תקדישו זמן

צילום תדמית עלול לקחת זמן רב, במיוחד כאשר מדובר במספר לוקיישנים וסוגי צילום. שימו לב לפנות את היום, לבוא רעננים אחרי שינה טובה ועם מצב רוח טוב שישתקף בצילומים עצמם.

 

תיערכו מראש

לאחר שתדברו עם הצלם, היערכו כראוי מראש בכל הנוגע לבגדים והאביזרים הנדרשים לכם, שלא יקרה מצב בו ביום הצילום החליפה הטובה ביותר שלכם נמצאת בכביסה.

צילומי תדמית

מה היה לנו עד עכשיו?

צלם ליום גיבוש בחברה
צלם לאירועים עסקיים
צלם ליום גיבוש בחברה

יום גיבוש הוא ללא ספק אירוע מרגש ומשמח בכל חברה, ולא בחסד נלקח ברצינות כה גבוהה מצד חבר המנהלים. צלם ליום גיבוש בחברה הוא חלק

קרא עוד »
צלם לאירועי חברה
צלם לאירועים עסקיים
צלם לאירועי חברה

אירועי חברה הם לרוב אירועי מושקעים ומוקפדים במיוחד, ומייצגים את הרושם אותו החברה רוצה לייצר בקרב עובדיה ולקוחותיה. הזמנת צלם לאירועי חברה הוא ללא ספק

קרא עוד »
איש עסקים מדבר בכנס
צלם לאירועים עסקיים
צלם לכנסים

אירועי חברה, ערבי גיוס כספים ומפגשים אחרים דורשים הרבה תכנון, הכנה ועבודה. עם כל כך הרבה חלקים לתאם ביניהם, ניתן להבין מדוע לעיתים קרובות מתעלמים

קרא עוד »