דף הבית » טיפים בצילום » אירוע חברה ברמה של השטיח האדום – 9 פריטי חובה לאירועי חברה

אירוע חברה ברמה של השטיח האדום – 9 פריטי חובה לאירועי חברה

אתם מפיקים אירוע חברה ואתם רוצים שהכל יהיה מדליק נוצץ. אתם רוצים שההשקעה שלכם באירוע תהיה ניכרת מכל זווית ולא פחות מכך אתם מעוניינים שהחוויה תלך עם המוזמנים הביתה והם יפרסמו את החברה שלכם בפרסום היעיל ביותר שיש – שיטת הפה לאוזן. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם בקצרה את הפריטים שחשוב לדאוג להציב אותם באירועי החברה שאתם מפיקים. כך תהפכו אותם לחווייתיים ומרשימים. אז בואו נתחיל.

 

דואגים לפינת צילום

כדי שהאירוע שאתם מפיקים יותיר רושם רב על כל המשתתפים, דאגו לאפשר הנצחה שלו. הציבו קיר צילום מעניין ומגוון הנושא את לוגו החברה שלכם. על רקע קיר הצילום תוכלו להנציח רגעים מרגשים בהם פגשתם חברים לביזנס וקולגות מהתחום.

לפינת הצילום תצטרכו לדאוג ל:

  • קיר צילום ממותג
  • תאורה מותאמת לצילום
  • שטיח תואם לקיר הצילום.

 

מכינים מארזי שי לכל המוזמנים

אירוע בו מקבלים מארז שי הוא אירוע מיוחד יותר מסתם אירוע. באפשרותכם להזמין מארזי שי שיכללו פריטים שאתם מאמינים בהם או אפילו לכו על הקלאס של עט יוקרתי ממותג, לוח שנה הנושא את הלוגו שלכם ועוד.  את מארזי השי תוכלו להציב על שולחן בר מרכזי ממנו כל המשתתפים יטלו את השי המגיע להם. תוכלו לכתוב הקדשה אישית לכל מוזמן, במידה בה אתם יודעים בדיוק את מספר המוזמנים. האירוע יקבל רושם אחר!

 

מה צריך עבור חלוקת מארזי השי?

  • מארזי שי חגיגיים ארוזים
  • שולחן מתאים
  • מפה יפה שתותיר רושם טוב.

 

דאגו לתגי זיהוי

הרגשה של עובד המקבל תג זיהוי להצמדה לבגד, לא דומה להרגשה של מוזמן שמגיע לאירוע ולא כולם מכירים אותו. דאגו להזמין תגי זיהוי יוקרתיים בהם תכתבו תארים מכבדים לכל אחד ואחד ממוזמני האירוע. בצורה כזו כל אחד יועצם ויקבל את תחושת השייכות לחברה שלכם. וכשכל אחד מרגיש שייך, האירוע נראה אחרת.

מה צריך כדי לחלק תגי זיהוי?

  • תגי זיהוי ממותגים ויוקרתיים
  • סיכות ביטחון במידת הצורך.

חשבו גם על מערכת הגברה

כניסה לאירוע יכולה להיות מחרישת אוזניים. לכם אין סיבה להרתיע אנשים מלהיכנס לאירוע שלכם. כן יש לכם רצון ליצור אווירה שמחה ונעימה לכל השוהים בו. אתם רוצים שהשומעים ישמעו את המסר שאתם רוצים להעביר להם. מוזיקה יכולה לתת לכך מענה מושלם. דאגו להביא מערכת הגברה הכוללת רמקולים לנואמים ומוזיקת רקע לזמנים הפחות רשמיים.

 

כיבוד מפנק לאירוע מושלם

כל אירוע יוקרתי חייב להציע גם כיבוד מזמין. אם האירוע שלכם לא כולל ישיבה לצד שולחנות ערוכים, תוכלו להכין שולחן בר ועליו להציב כיבוד מפנק. לחילופין, תוכלו להציב על כל כיסא שקית ממותגת ובה להכניס בקבוק מים אישי ממותג, עוגת בית אישית קטנה וכל מה שתרצו לכבד את המוזמנים באירוע. אופי הכיבוד משתנה בהתאם לאופי האירוע.

רחבת ריקודים

 

מה היה לנו עד עכשיו?

עדשה
טיפים בצילום
דברים שחובה להביא לצילומי תדמית

חשיבות צילומי התדמית בימינו, חשוב לייצג את התדמית העסקית באופן מכבד שניראה טוב ומתאים לרוח העסק אותו רוצים לצלם. הוויזואליות בתקופה הזו מהווה פתח ליצירת

קרא עוד »
חופה בים
טיפים בצילום
איך לצלם את טקס החופה

טקס החופה הוא אחד הטקסים הוותיקים והפופולאריים  בעולם כל דת וחברה במנהגים ובצורה שלה. בטקס בו מתאחדות שני אנשים מתוך אהבה, רצון ושמחה אין דרך

קרא עוד »
צילומי סמאש קייק בקלות
טיפים בצילום
צילומי סמאש קייק בקלות

החלטתם לעשות לקטנטנים שלכם צילומי סמאש קייק – צילומים מתוקים של הילדים לצד עוגת יום הולדת. הנה כמה דברים שכדאי לדעת כדי שסשן הצילומים של

קרא עוד »