דף הבית » טיפים בצילום » 6 טיפים לצילום ימי כיף בארגונים

6 טיפים לצילום ימי כיף בארגונים

סוף סוף הקורונה הסתיימה ואתם מארגנים יום כיף לכל העובדים של הארגון.

אחד הדברים שחשוב להקפיד עליהם הוא בחירה של צלם איכותי שיתעד את האירוע וישאיר לכל העובדים מזכרת מהיום שעברתם.

כמו באירוע פרטי, יש כמה דגשים לפני שבוחרים צלם, וחשוב להקפיד עליהם כדי לקבל את השירות הטוב ביותר בתמורה למחיר שאותו שילמתם.

 

צילום אירועים עסקיים:

כולנו אוהבים אירועים עסקיים, ואחד הדברים החשובים הוא שיהיה לנו גם תיעוד מהם. בדיוק בשביל זה אתם צריכים לבחור צלם מתאים לאירוע שלכם. בחירה של צלם לאירוע עסקי לא אמורה להיות משהו מסובך מידי, אבל כן חשוב להקפיד על מספר כללים. אז הנה 6 הטיפים המנצחים לבחירת צלם לאירוע העסקי שלכם:

 

זמן הצילום

כשאתם באים לקבוע עם צלם שיצלם את האירוע של החברה שלכם, אתם צריכים לבחור באיזה חלק של האירוע הצלם ישתתף. אם קבעתם פעילות חווייתית כמו למשל קופסת בריחה ידיעת הארץ, אז כדאי מאוד שהצלם יהיה נוכח בה. כך כל העובדים יזכרו את הרגעים החווייתיים שלהם מיום הכיף.

 

צלם מתאים

אז אחרי שהבנתם מה השלב באירוע שאתם מעוניינים שיהיה מתועד, אם צריכים לבחור צלם שיודע לצלם אירועים עסקיים. בחרו צלם שעובד עם חברות ואל תלכו על הצלם הראשון שמצאתם ברשת. גם צלם טוב צריך לדעת כיצד לצלם את יום הכיף שלכם.

 

הצעת מחיר

בקשו ממספר צלמים הצעות מחיר. הצעת שנראית לכם נמוכה באופן משמעותי ממחיר השוק אמורה לעורר את החשד שלכם שזה לא בדיוק הצלם שאתם רוצים לקחת לאירוע שלכם. בהצעת המחיר בקשו מהצלם שיפרט במדויק את כל השירותים שהוא נותן לכם, לרבות פיתוח התמונות כמובן.

 

מקום האירוע

עדכנו את הצלם מראש על המיקום המדויק של האירוע. צילום של אירוע במקום פתוח שונה מצילום של אירוע במקום סגור, וחשוב שהצלם יבין בדיוק מה מחכה לו כדי שהוא ידע להיערך מבחינת בחירת הציוד המתאים.

 

מספר הצלמים 

לעיתים, גם כאשר בוחרים צלם מיומן, הוא לא מספיק לצלם כמות רבה של אנשים, במיוחד אם מדובר באירוע גדול. התייעצו עם הצלם שלכם לגבי כמות האנשים ויכול מאוד להיות שכדאי לכם להזמין צלם נוסף כדי שהאירוע יצולם בצורה מלאה.

 

חתימת חוזה

הפרט האחרון שחשוב להקפיד עליו הוא חתימה על חוזה. לא משנה כמה הצלם שלכם נראה לכם טוב, לא תצטערו אף פעם על זה שהקדשתם כמה דקות לחתימת חוזה.

 

לסיכום:

בחירה של צלם לאירוע עסקי מצריכה מכם לדעת את הדעת על מספר גורמים. חשוב שהצלם יבין בדיוק מה הציפיות שלכם ממנו כדי שהוא יוכל להגשים אותם בדיוק כמו שאתם רוצים. מעבר לזה, דרשו הצעת מחיר ובדקו מראש מה התמורה המדויקת שאתם מקבלים לתשלום.

צלמת

 

מה היה לנו עד עכשיו?

עדשה
טיפים בצילום
דברים שחובה להביא לצילומי תדמית

חשיבות צילומי התדמית בימינו, חשוב לייצג את התדמית העסקית באופן מכבד שניראה טוב ומתאים לרוח העסק אותו רוצים לצלם. הוויזואליות בתקופה הזו מהווה פתח ליצירת

קרא עוד »
חופה בים
טיפים בצילום
איך לצלם את טקס החופה

טקס החופה הוא אחד הטקסים הוותיקים והפופולאריים  בעולם כל דת וחברה במנהגים ובצורה שלה. בטקס בו מתאחדות שני אנשים מתוך אהבה, רצון ושמחה אין דרך

קרא עוד »
צילומי סמאש קייק בקלות
טיפים בצילום
צילומי סמאש קייק בקלות

החלטתם לעשות לקטנטנים שלכם צילומי סמאש קייק – צילומים מתוקים של הילדים לצד עוגת יום הולדת. הנה כמה דברים שכדאי לדעת כדי שסשן הצילומים של

קרא עוד »