דף הבית » טיפים בצילום » מתי הכי מומלץ להגיע לצילומי ניו בורן?

מתי הכי מומלץ להגיע לצילומי ניו בורן?

אחרי תשעה חודשים משני חיים ילדת את התינוק שלך אז קודם כל, מזל טוב ! צילומי ניו בורן הם צילומים מתוקים ביותר של התינוק שלך ממש בתחילת חייו. הצילומים לרוב מתבצעים בסטודיו עם תפאורה ותנאים נוחים לאמא טרייה ותינוק קטן. לצילומים האלו יש טיימינג מומלץ בעיקר עקב השינויים הגופניים שהתינוק מתחיל לעבור מחודש אחרי הלידה.

 

אז מתי להגיע לצילומי ניו בורן?

הצילומים לרוב מתקיימים עד כחודש לאחר הלידה, כאשר מומלץ לקיים אותם אפילו כמה ימים ועד שבועיים אחריה. בנים מומלץ לצלם אפילו לפני הברית מכיוון שלאחר מכן, נוצרת אצלו אי נוחות מסוימת שמקשה על הצילומים. ברור שהימים לאחר הלידה הם מאוד מתישים ולחוצים אבל ככל שהצילומים יתקיימו מוקדם יותר, כך התמונות יצאו אותנטיות יותר והיום עצמו יהיה קל יותר גם עבורך. במידה ולא הספקת להגיע לצילומי ניו בורן לפני הברית, כן מומלץ להגיע כ – 3 ימים אחרי כשהחתך החלים ולפני תקופת הגזים.

 

למה טיימינג הצילומים כל כך חשוב?

תינוקות ניו בורן נחשבים ככאלו עד חודש לאחר הלידה שזהו זמן קצר מאוד. התקופה לאחר הלידה נחשבת למתישה, עמוסה, מלחיצה ובעיקר מלאה בשינויים ודברים חדשים ללמוד. קל מאוד להישאב לקושי של התקופה אבל תאמיני לי, שכדאי לנסות ולקחת ממנה את הטוב ולמצות אותו. אלו כמה מהסיבות שיעזרו לך להבין טוב יותר מדוע חשוב שהצילומים יתקיימו בגיל כל כך מוקדם של התינוק –

 

"שלב הגזים" וחוסר הנוחות של התינוק

בגיל שלושה חודשים לערך, תינוקות מתחילים לסבול מגזים בגלל שמערכת העיכול שלהם עדיין מתפתחת ומבשילה. אם התינוק יסבול מחוסר נוחות וגזים ביום הצילום, לא יהיה ניתן לצלם אותו בתנוחות המתוקות המאפיינות את הצילומים.

 

שינת התינוק

צילומי ניו בורן מתבצעים לרוב כשהתינוק ישן, מכיוון שכך קל יותר להניח אותו במנחים הרצויים שיוצרים את התמונות המתוקות שכולנו מכירים. מעבר לזה, ניו בורן ישן לרוב שינה עמוקה מה שיוצר שלווה מיוחדת בתמונות.

 

הבעות הפנים של התינוק

לתינוקות ניו בורן יש הבעות פנים ייחודיות רק לשלב זה של חייהם. חלקם מחייכים וחלקם נראים חושבים תוך כדי שינה, כאשר לכל תינוק יש את ההבעות הייחודיות לו.

 

שינויים פיזיים הורמונליים

תינוקות עוברים שינויים פיזיים והורמונליים שונים בעיקר בשנה הראשונה לחייהם. למשל, הבעות הפנים שלהם מתחילות להשתנות וחוסר הסבלנות שלהם עולה.

 

לסיכום

לאחר שקבעת מועד לצילומים, זכרי להגיע אליהם עם אורך רוח (עד כמה שניתן) והרבה סבלנות. כל תינוק מתנהג אחרת וחשוב לתת לו את המקום והזמן להיות בסיטואציה כפי שהוא יכול. מעבר לזה, כדאי לתאם את יום הצילום לפני הלידה כדי לא לפספס את חלון הזמן של צילומי ניו בורן. הצילומים הם מזכרת מקסימה מתחילת החיים של תינוקך ואחריהם כל מה שנשאר הוא להיות איתו וליהנות ממנו.

מתי הכי מומלץ להגיע לצילומי ניו בורן?

מה היה לנו עד עכשיו?

עדשה
טיפים בצילום
דברים שחובה להביא לצילומי תדמית

חשיבות צילומי התדמית בימינו, חשוב לייצג את התדמית העסקית באופן מכבד שניראה טוב ומתאים לרוח העסק אותו רוצים לצלם. הוויזואליות בתקופה הזו מהווה פתח ליצירת

קרא עוד »
חופה בים
טיפים בצילום
איך לצלם את טקס החופה

טקס החופה הוא אחד הטקסים הוותיקים והפופולאריים  בעולם כל דת וחברה במנהגים ובצורה שלה. בטקס בו מתאחדות שני אנשים מתוך אהבה, רצון ושמחה אין דרך

קרא עוד »
צילומי סמאש קייק בקלות
טיפים בצילום
צילומי סמאש קייק בקלות

החלטתם לעשות לקטנטנים שלכם צילומי סמאש קייק – צילומים מתוקים של הילדים לצד עוגת יום הולדת. הנה כמה דברים שכדאי לדעת כדי שסשן הצילומים של

קרא עוד »